دوست من سلام امیدوارم حالتون عالی و پر از انرژی باشید فاطمه صالحی هستم در خدمت شما  با یکی دیگر از مقالات آموزش رایگان وردپرس تحت عنوان آموزش طراحی اپلیکیشن در تبریز

طراحی اپلیکیشن در تبریز:

یکی از خدمات و تخصص هایی که توسط مجموعه ما ارائه می شود طراحی اپلیکیشن است .طراحی اپلیکیشن در تبریز بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تیم کاملا مجرب انجام می شود.که علاوه بر شهر تبریز ، سایراستان ها و شهرهای همجوار به راحتی می توانند بصورت غیرحضوری از تمام خدمات ما  از جمله طراحی اپلیکیشن در تبریز، طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، سئو ،اموزش وردپرس ، پشتیبانی سایت وردپرسی و غیره بهره ببرند.

اپلیکیشن ها ،نرم افزارهایی هستند که توسط برنامه نویس ها طراحی و تولید می شوند . و برای سهولت انجام کارها روی سیستم های هوشمندی چون تلفن همراه ، لب تاپ ،کامپیوترها و … نصب می شوند.

طراحی اپلیکیشن فرایندی است که طی آن یک اپلیکیشن موبایل ساخته و پرداخته می‌شود. در طی این پروسه  توسعه‌دهنده اقدامات مرتبط با برنامه نویسی موبایل را انجام می‌دهد و گرافیست، طراحی رابط کاربری (UI یا user interface) و تجربه کاربری (UX یا user experience) را پیش می‌برد. طراحی اپلیکیشن در تبریز می‌تواند در دو پلتفرم یا سیستم عامل اندروید و iOS و در سه دسته کلی اپلیکیشن‌های نیتیو (native)، HTML5 و اپ‌های هیبرید یا Hybrid apps صورت پذیرد.

مزایای طراحی اپلیکیشن در تبریز:

داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی علاوه بر اینکه اعتبار کسب وکار شما را بالا می برد می تواند به دیده شدن شما ، افزایش فروش محصولات و یا عرضه خدماتتان کمک کند .طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی می تواند بستری برای ارتباط با مخاطبان بیشتری را فرهم آورد .بدون محدودیت مکانی و زمانی . همچنین هزینه های هنگفت تبلیغات را کاهش می دهد .و شما می توانید تبلیغات مورد نظر خود را با صرف هزینه کمتر در معرض نمایش گروه هدف خود قرار دهید. با این اوصاف می توان از اپلیکیشن اختصاصی بعنوان سکوی پرتاب موفقیت نام برد

داشتن یک اپلیکیشن طراحی شده مختص فعالیت شما می‌تواند دسترسی کاربران به محصولات و خدمات شما را بدون توجه به موقعیت مکانی افزایش داده و بدنبال آن با افزایش فروش محصولات، خدمات و بازگشت سرمایه مواجه خواهید شد و به آسانی می‌توانید به عنوان یک برند مطرح شوید.

ویژگی‌های اپلیکیشن حرفه‌ای:

 داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی امن و قوی نیازمند رعایت یکسری نکات است ، چرا که یک اپلیکیشن حرفه ای دارای ویژگی هایی است که باید آن ها را مورد توجه قرار داد . درابتدای امرباید به امنیت بالا وقوی بودن آن توجه کرد چرا که باید ازاطلاعات کاربران حفاظت کرد . دومین نکته انعطاف پذیری اپلیکیشن است که به معنای داشتن قابلیت نصب و اجرا در تلفن های همراه مختلف و انواع لب تاپ ها می باشد .همچنین اشغال نکرن حجم زیادی از فضای سیستم هوشمند مورد نظر .قابلیت اجرا بصورت انلاین و  افلاین . قابلیت دریافت نظرات و انتقادات کاربران و اعمال انها در صورت امکان .مجموعه‌های حرفه‌ای طراحی اپلیکیشن بصورت منظم و براساس تغییرات نسخه‌های جدید ios  و android و بصورت هدفمند و دوره‌ای بروزرسانی‌هایی جهت عملکرد و کارایی بهتر ارائه می‌دهند.

طراحی گرافیک اختصاصی و با کیفیت و طراحی رابط کاربری UI/UX تاثیر ویژه‌ای در طراحی اپلیکیشن موفق دارد و به خوبی می‌تواند در جذب و کسب رضایت مشتری موثر باشد.همچنین برای جلب رضایت بیشتر میتوانید به کاربران اجازه شخصی سازی اپلیکیشن و تغییر دادن پنل کاربری خودشان را بدهید. در طراحی اپلیکیشن اختصاصی از پشتیبانی خوب، سرعت و عملکرد بالا، ارسال نوتیفیکیشن به کاربران و طراحی در نسخه‌های اندروید و ios   به منظور پوشش تمام گروه‌های هدف و کاربران غافل نشوید.

حوزه‌های طراحی اپلیکیشن در تبریز:

متخصصان مجموعه ما آماده‌اند تا در حوزه‌های مختلف ایده‌های شما را عملی سازند و به یک اپلیکیشن حرفه‌ای تبدیل نمایند. چنانچه ایده‌ و نوآوری دارید یا می‌خواهید اپلیکیشن مشابه دیوار،  اسنپ، دیجی کالا،  آپ، روبیکا و … داشته باشید کافیست تا با مشاوران تیم طراحی اپلیکیشن در تبریز تماس بگیرید و با تحلیل و بررسی ایده‌ خود، آن را به واقعیت تبدیل کنید.
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی،  خدماتی، رستوران و کافه،  ثبت آگهی، مشاوره املاک، آموزشی، ورزشی،  اخبار و اطلاع رسانی،  تاکسی اینترنتی،  باربری،  ارتباطی، طراحی اپلیکیشن فیلم، ویدیو، رسانه ،  گردشگری،پزشکی، طراحی اپلیکیشن بیمه و سایر حوزه‌ها و زمینه تخصص مجموعه میلاد علیزاده است.

چرا مجموعه میلاد علیزاده؟

طراحی UI/UX اختصاصی

✓ طراحی واضح، هماهنگ و قابل درک

✓ سادگی

✓ انعطاف پذیر

✓ اصلاح و بازیافت پذیری

✓ ریسپانسیو و واکنشگرا

✓ بکارگیری رنگ‌ها و المانهای مناسب

✓ استفاده از بروزترین و پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها

  پنل مدیریتی اختصاصی

✓ دسترسی و استفاده آسان

✓ تجربه کاربری مناسب

✓ سرعت مناسب

✓ قابلیت گسترش و توسعه

 امنیت بالا و قوی

✓ رمزگذاری مناسب

✓ باگ یابی متداوم و رفع ایرادات

✓ بروز رسانی مرتب

✓ استفاده از HTTPS

✓  کدهای اختصاصی

 سرعت بارگذاری و عملکرد بالا

✓ اجرای درخواستهای کاربر در کمترین زمان

✓ با  تکنولوژی AMP

✓ سرعت لود بالای صفحات

✓ سرعت لود بالای محتوا و تصاویر

✓ بهری گیری از عکس ها و تصاویر بهینه

✓ فشرده سازی و بهینه سازی محتوا

✓ استفاده از کدهای CSS  کاربردی

   سازگار با نسخه‌های مختلف اندروید و IOS

✓ سازگار با نسخه‌های مختلف سیستم عامل

✓ اجرا آسان در نسخه‌های اندروید

✓ بروزرسانی مداوم

✓ تطبیق اپلیکیشن با تغییرات سیستم عامل‌ها

✓ قابلیت اجرا در نسخه IOS

 طراحی براساس سلیقه و نظر کارفرما

✓ تهیه طرح مد نظر کارفرما پیش از آغاز کار

✓ استفاده از المان‌های مدنظر کارفرما

✓ بکارگیری رنگ‌های پیشنهادی کارفرما

✓ اعمال نظرات و تغییرات درخواستی

قابلیت توسعه و افزودن امکانات

✓ انعطاف پذیری

✓ افزودن امکانات و بخش‌های مختلف

✓ اصلاح امکانات و آپشن‌ها

✓ ارائه پیشنهادات جهت توسعه اپلیکیشن

✓ در نظر گرفتن امکانات جایگزین

✓ ارائه پروپوزال از امکانات پیشنهادی

هزینه مناسب و رقابتی

✓ تعیین هزینه مناسب

✓ تلاش جهت صرف کمترین هزینه متناسب با امکانات مورد نیاز

✓ قیمت رقابتی

✓ اجرای طرح متناسب با بودجه کارفرما

✓ ارائه پکیج‌های هزینه‌ای متفاوت

✓ توافق با کارفرما جهت پرداخت

 تعهد و تداوم همکاری

✓ تلاش در جهت کسب رضایت صد در صدی کارفرما

✓ تعهد در اجرای وظایف و تعهدات

✓ تداوم همکاری در سایر زمینه‌ها

✓ راهنمایی‌ جهت توسعه بیشتر کسب و کار

✓ اتمام تعهدات تا مرحله آخر و گام صد

پشتیبانی ۶ ماهه رایگان

✓ پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته به مدت ۶ ماه بصورت رایگان

✓ ارائه آموزش‌های لازم بوسیله ساخت ویدیو آموزشی

✓ برطرف کردن ایرادات احتمالی

✓ پاسخگویی به سوالات کارفرما

تکنولوژی‌های مورد استفاده برای طراحی اپلیکیشن در تبریز:

تیم حرفه‌ای  و کاملا متخصص طراحی اپلیکیشن مجموعه میلاد علیزاده با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های برنامه نویسی بهترین اپلیکیشن های اختصصای را طراحی میکنند و با مناسب ترین قیمت، بهترین سرعت و عملکرد دراختیار کاربران قرار می دهند. آنها همیشه سعی دارند دانش و مهارت خود را مطابق با دانش روز حفظ کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. MangoDB، Python(Flask/Django)، Node.js، Js، Html، CSS، ReAct، React native، Swift، Android Studio، jQurey و postgre SQL نمونه‌ای از تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه نویسی مورد استفاده برای طراحی اپلیکیشن در مجموعه ما هستند.