نگران تغییر دامنه ی سایت خود نباشید

ما میتونیم به روش استانداردی اینکار را برای شما انجام دهیم.

خدمات تغییر دامنه در وردپرس

قبل از انجام تغییر دامنه سایت وردپرسی VIP سوال دارید؟ در خدمت شما هستیم 09338776735

قوانین و مقررات تغیر دامنه در آکادمی میلاد علیزاده 

زمان انجام این پروژه بین 1 تا 3 روز کاری می باشد و سعی می شود در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و بدون بروز هیچگونه مشکلی سایت با دامنه ی جدید لود شود.

جهت انجام این پروژه نیاز به دسترسی های کامل سایت و هاست شما می باشد و پس از انجام پروژه به جهت امنیت لازم است دسترسی ها را تغییر دهید چرا که بعد از اتمام خدمات تغییر دامنه ی وردپرس هیچ نیازی به اطلاعات شما نخواهیم داشت

قبل از انجام حتما یک backup از سایتتون بگیرید و در سیستم خود دانلود کنید

پاکسازی سایت هک شده
money
clock
medal
chat-2
خدمات تغییر دامنه در سایت وردپرسی

این اطمینان رو به شما میدیم بدون هیچ گونه مشکلی خدمات تغییر دامنه شمارو انجام دهیم. در صورتی که موردی هستش که نیازه به ما بگید حتما با شماره ی ۰۹۳۳۸۷۷۶۷۳۵ تماس گرفته و حتما موارد مورد نیاز رو با ما در میان بگذارید.

توجه داشته باشید که برای انجام این خدمات نیاز هستش دامنه ی جدیدتون رو روی DNS های هاست میزبانیتون ست کنید.

اطلاعات هاست

چنانچه سوال یا نیاز به مشاوره ی قبل از خرید دارید لطفا اطلاعاتتون رو در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان ما همین حالا با شما تماس بگیرند.

مشاوره خدمات پاکسازی و کانفیگ امنیتی

دیگر خدمات آکادمی میلاد علیزاده

با سرویس های میزبانی، طراحی، و پشتیبانی آکادمی میلاد علیزاده با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید

سوالاتی که شاید ذهن شمارو هم درگیر کرده باشه

خیر. ما تغییر دامنه رو در تمامی بخش های سایت انجام خواهیم داد و بدون مشکل تمامی صفحات شما لود خواهد شد.

طبیعی هستش که بعد از تغییر دامنه افت رتبه داشته باشید اما اگر تغییر دامنه به صورت کامل انجام شود بعد از مدتی تمامی لینک های شما رتبه ی قبلیشو با دامنه ی جدید خواهد گرفت.

اگر سایت شما هک شده، وقت را از دست ندهید!

جدی‌ترین مشکلی که برای یک سایت می تواند ایجاد شود، هک شدن سایت است. در صورتی که سریعاً اقدام به پاکسازی و ویروس کشی سایت نکنید، سایت دچار آسیب‌های جدی‌تری می شود. اگر شما قبلاً از خدمات افزایش امنیت در سایت استفاده کرده بودید، از هک شدن سایت جلوگیری می شد. گوگل سایت های ویروسی را خیلی زود از نتیجه جستجو حذف می کند.

هشدار! اگر سایت شما هک شده است، فوراً آن را پاکسازی نمایید.

تجربه نشان داده است بجز اینکه سایت از گوگل حذف می شود، آنتی ویروس‌هایی که بر روی سیستم کاربران موجود هستند نیز سایت ویروسی را مسدود خواهند نمود.

همچنین اگر زمان آلوده بودن سایت طولانی شود، دامنه شما را به عنوان دامنه آلوده می شناسند و اگر هم پاکسازی شود، خیلی مواقع دیگر آن را به راحتی باز نمی کنند، در این مورد حتماً از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

بررسی کامل سایت

در اولین مرحله پاکسازی سایت‌های هک شده، روشی که هکرها برای آلوده کردن سایت استفاده کرده‌اند شناسایی می شود و تمام اجزا و بخش‌های سایت و هاست، شامل فایل‌ها و دیتابیس مورد بررسی کامل قرار خواهد گرفت تا باگ‌های مربوطه مشخص شوند.

پاکسازی کامل سایت

در مرحله دوم هر نوع اسکریپت و یا کدی در سایت تزریق شده باشد پاکسازی می گردد. برخی مواقع هکرها کدها را در بخش های خاصی از سایت قرار می دهند، ما این موارد را بخوبی می دانیم و در مرحله بررسی سایت این بخش‌ها را شناسایی و تغییرات لازم انجام می دهیم.

کانفیگ امنیتی

پس از پاکسازی سایت از کلیه آلودگی‌ها، سیستم امنیتی فوق‌العاده‌ای که در خدمات محافظت از سایت برای ارتقا امنیت استفاده می کنیم را بر روی سایت پاکسازی شده تنظیم و راه اندازی می نماییم. تا در مقابل حملات بعدی هکرها به شکل کامل از سایت محافظت شود.

راهکارهای آموزشی

تلاش ما این است که از سایت‌های کاربران حفاظت کنیم و برای پاسخ به هر سوال و مشکلی با کمال میل در خدمت کاربران محترم هستیم. و برای اینکه امنیت سایت‌های کاربران تضمین شده باشد نکات و آموش های کاربردی را در دسترس آن‌ها قرار خواهیم داد.