آموزش رایگان وردپرس

شما هم می توانید طراح سایت شوید و هرگونه وبسایت های شخصی و فروشگاهی و دانلودی و فروش دوره طراحی کنید! فقط کافیست تمامی ویدیو ها دوره آموزش رایگان وردپرس رو به صورت صفر تا صد مشاهده کنید و تمرین هایی که درخواست کردیم رو به صورت کامل انجام بدین! 

مدرس : میلاد علیزاده

سطح : مقدماتی

مدت زمان : 6:30 ساعت

دوره : شگفت انگیز

دانشجو : +10 هزار

قیمت دوره : رایگان

مدرس : میلاد علیزاده

سطح : مقدماتی

مدت زمان : 6:30 ساعت

دوره : شگفت انگیز

دانشجو : +10 هزار

قیمت دوره : رایگان

برای اینکه وارد بازار کار وردپرس شوید بدون اطلاعات در مورد وردپرس نمی توانید آن را یاد بگیرید. ما در چند جلسه ی اول در مورد cms وردپرس صحبت خواهیم کرد و یاد خواهید گرفت که توسط وردپرس چه سایت هایی رو با چه امکاناتی و به چه شکلی می توانید طراحی کنید.

در این بخش از آموزش وردپرس شما به صورت کامل نصب و پیکربندی و پیشخوان وردپرس رو یاد خواهید گرفت و به صورت عملی با تک تک امکانات وردپرس کار خواهیم کرد چرا که برنامه نویسی علاوه بر دانایی به توانایی هم نیاز دارد.

در این بخش از آموزش وردپرس سییس به شما یاد خواهیم داد به چه شکلی قالب های حرفه ای وردپرس رو نصب و پیکربندی کنید.

در این بخش از آموزش وردپرس با تمامی افزونه های معروف وردپرس آشنا خواهیم شد و یاد خواهیم گرفت به چه شکلی این افزونه هارو نصب و پیکربندی کنید و به مقایسه ی بین افزونه ها خواهیم پرداخت تا انتخاب بهتری بین افزونه های متعدد داشته باشید.

امنیت وردپرس نصب افزونه نیست!! ما در این دوره ریز به ریز تمامی موارد امنیتی رو که باعث هک یک وبسایت وردپرسی و غیر وردپرسی می شود رو بیان خواهیم کرد و به صورت کاملا عملی با روش های جلوگیری از هک وبسایت های وردپرسی و غیر وردپرسی آشنا خواهیم شد.

توجه داشته باشید که بعد از این دوره می توانید در صورتی که با یک سایت هک شده مواجه شدید در عرض 5 دقیقه کل سایت رو پاکسازی کنید که این روش تجربه ی 10 ساله ی ما در زمینه ی امنیت وردپرس می باشد که به صورت کامل به شما یاد خواهیم داد.

اگر توی گوگل آموزش وردپرس در تبریز  رو سرچ کنید سایت ما در صفحه ی اول قرار دارد و باعث می شود از گوگل ورودی گرفته و مشتری جذب کنیم به این عمل می گویند سئو!در این دوره به شما یاد خواهیم داد به چه شکلی سایت خود را سئو کرده و از گوگل ورودی بگیرید و با استراترژی هایی که به شما یاد خواهیم داد می توانید سایت خود را به درامد برسانید.توجه داشته باشید سایت بدون سئو مثل یک کاتالوگ مجازی می باشد و حتما باید این مبحث را یاد بگیرید که بتوانید سایت خود را به درامد برسانید.

 

هر وبسایت وردپرسی می تواند با مشکلات متعددی مواجه شود. اگر شما به عنوان متخصص وردپرس با این مشکلات آشنا نباشید مطمعن باشید نمی توانید رضایت 100 درصدی کارفرما (مشتری) خود را جلب کنید و علاوه بر آن درامد های متعددی را هم از دست می دهید. ما در این بخش از آموزش وردپرس با مشکلات متعدد وردپرس آشنا شده و به صورت عملی به حل این مشکلات خواهیم پرداخت.

به جرات می توانیم بگوییم دوره ای را برگزار می کنیم که به صورت کامل و جامع با روش های حل مشکلات وردپرس آشنا خواهید شد چون ما علاوه بر تدریس تجربه ی 10 ساله در زمینه ی طراحی و میزبانی انواع وبسایت های وردپرسی و غیر وردپرسی داریم.

برای اینکه یک وبسایت کاربر پسند باشد باید از سرعت بالایی برخوردار باشد. ما در این دوره به صورت کامل یاد خواهیم گرفت که به چه شکلی وبسایتی که طراحی کرده ایم رو بهینه سازی کنیم و سرعت لود رو به صورت چشمگیر افزایش دهیم.

شاید برای شما جالب باشد که کمترین هزینه ی خدمات افزایش سرعت وبسایت های وردپرسی، 1/5 ملیون تومان می باشد که این حداقل قیمت می باشد و بسته به وبسایت ها و حجم آن ها این مبلع می تواند افزایش داده شود پس بعد از یادگیری این بخش می توانید کسب درامد خود را شروع کنید.

شما بعد از یاد گیری کامل این دوره به عنوان پیمانکار می توانید با شرکت های خصوصی، دولتی و همچنین اشخاص در زمینه های کاری مختلف قرار داد ببندید و کسب درامد خود را شروع کنید اما این قرار داد باید به شکلی تنظیم شود که حقو حقوقی از طرفین ضایع نشود؟ ما به صورت کامل در پایان این دوره به شما یاد خواهیم داد به چه شکلی قرار دادی ببندین که از لحاظ قانونی قابل پیگرد باشد.

تبریک می گویم شما در این بخش از دوره یک متخصص کامل وردپرس می باشید.

برای مشاهده ی ویدیو های آموزشی ابتدا باید ثبت نام کنید

ثبت نام
برای مشاهده مقاله ابتدا باید ثبت نام کنید
برای مشاهده مقاله ابتدا باید ثبت نام کنید

وردپرس چیست؟

اگر به دنبال یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای ایجاد وبسایت خود هستید، حتماً با نام وردپرس آشنا خواهید بود. این سیستم مدیریت محتوا، به شما امکان می‌دهد تا یک وبسایت زیبا، کارآمد و حرفه‌ای را با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن ایجاد کنید.
وردپرس، یکی از قدرتمندترین و شناخته شده ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیای دیجیتال است و در حال حاضر بیش از ۳۷٪ از وبسایت‌های دنیا از آن استفاده می‌کنند. همچنین، این سیستم در حال رشد و توسعه بوده و هر روز با نسخه‌های به‌روزش، قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌دهد.
ویژگی‌های بی‌نظیر وردپرس، شامل سازگاری با زبان‌های مختلف، قابلیت استفاده از پوسته‌های زیبا و حرفه‌ای، پیکربندی ویژگی‌های سئویی، به‌راحتی قابلیت افزودن ویدئو، تصویر و صوت به وبسایت، امنیت بالا و ... را داراست.
اگر دنبال یک راه حل ساده و کارآمد برای اداره وبسایت‌تان هستید، بهترین گزینه برای شما، استفاده از وردپرس خواهد بود. با این سیستم، می‌توانید به راحتی و به صورت حرفه‌ای وبسایت خود را بر اساس نیازهای شخصی و تجاری خود ایجاد کنید. برای شروع، فرصت را از دست ندهید و با استفاده از وردپرس، به یک وبمستر و حرفه‌ای تبدیل شوید.

 

آیا وردپرس واقعاً برای راه‌اندازی وب‌سایت شما مناسب است؟

وردپرس به نوآوری و گسترش توسط جامعه علاقه‌مند به وب، بسیار پایبند است و برای کاربران جدید ، یک مجموعه کامل از آموزش‌های آنلاین و توسعه در دسترس است. با استفاده از آموزش‌هایی که فراهم شده است، کاربران می‌توانند به راحتی قالب‌های وردپرس را به نیازهای خود اختصاص دهند و قابلیت‌هایی را که به جای کدنویسی حرفه‌ای نیاز دارند به راحتی بر روی وب‌سایت خود اعمال کنند.

بنابراین، به نظر می‌رسد که وردپرس برای راه‌اندازی وب‌سایت شما انتخابی مناسب است. با مرور آموزش‌های آنلاین و بدون کدنویسی به کمک قالب‌های طراحی شده، شما می‌توانید وب‌سایتی جذاب و تخصصی فروشگاهی شرکتی شخصی دانلودی و فروش دوره را به‌طور سریع و آسان ایجاد کنید.

هزینه مورد نیاز برای ساخت سایت با وردپرس

با یادگیری وردپرس، می‌توانید در عرض چند ساعت با پرداخت حداقل 300 تا 600 هزار تومان، یک وب‌سایت کامل راه‌اندازی کنید. دلیل اینکه قیمت به این اندازه کم است، این است که شما برخی از کارها را خودتان انجام خواهید داده و هزینه‌های میلیونی طراحان سایت را صرف نخواهید کرد.

پیش نیاز های یادگیری وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که بسیاری از افراد، شرکت‌ها، وبلاگرها و کارآفرینان از آن برای ایجاد وب‌سایت‌هایشان استفاده می‌کنند. بسیاری از این افراد به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند به سرعت و با خیال راحت، وردپرس را یاد بگیرند. با توجه به این نیاز، فراهم شدن یک آموزش رایگان وردپرس برای زبان Persian (Farsi) بسیار مهم است.

به طور کلی، برای یادگیری وردپرس، شما به دو چیز نیاز دارید: اول، آموزشی که ویژگی‌های اصلی و توابع وردپرس را به شما آموزش دهد؛ دوم، پروژه‌های عملی که شما قادر به پیاده‌سازی آنها بوده و با استفاده از نرم‌افزار، مهارت خود را در این زمینه تقویت کنید. در جریان یادگیری، فرایند پروژه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا با اصول و همچنین برنامه‌های طراحی وردپرس آشنا شوید.

در نهایت، پارامتری مهمی که برای یادگیری وردپرس لازم است، شرایط یادگیری مناسب است. برای یادگیری وردپرس به شیوه‌ای موثر، شما نیازمند شرایط و تجهیزات مناسبی هستید که بتوانید با آنها روی کامپیوتر خود به خوبی تمرین کنید. بنابراین، بهتر است در روزهای آینده با تمام پارامترهای لازم برای یادگیری و تمرین از ابتدا شروع کنید و در این راه به خود اعتماد کامل داشته باشید.

دلیل محبوبیت وردپرس چیست؟

وردپرس یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال ایجاد یک وب‌سایت است، برای هر منظوری، از وبلاگ شخصی تا فروشگاه آنلاین یا وب‌سایت شرکتی. آسانی استفاده، انعطاف‌پذیری و اکوسیستم گسترده آن باعث شده است که برای هر دو مبتدیان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای وب، یک انتخاب محبوب باشد.

وردپرس همچنین یک اکوسیستم گسترده از پلاگین‌ها و قالب‌ها ارائه می‌دهد که می‌تواند برای افزودن عملکرد و سفارشی کردن ظاهر یک وب‌سایت استفاده شود. هزاران قالب و پلاگین رایگان و پرداختی برای وردپرس در دسترس است، که امکان ایجاد یک وب‌سایت منحصربه‌فرد و سفارشی شده بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی را فراهم می‌کند.

آموزش وردپرس

در دوره رایگان آموزش وردپرس به شما ساخت سایت با وردپرس را آموزش خواهیم داد. می‌توانید به‌جای پرداخت هزینه برای طراحی وب‌سایت خود، از این دوره رایگان استفاده کنید و خودتان به‌آسانی وب‌سایت مورد‌نظرتان را بسازید. البته وردپرس این امکان را به افرادی که علاقه به برنامه نویسی دارند نیز می‌دهد که با برنامه‌نویسی، تغییرات دلخواه را در وب‌سایت خود ایجاد کنند. به شما قول می‌دهیم که با مشاهده این دوره آموزشی رایگان، در عرض چند ساعت یاد می‌گیرید چگونه سایت راه‌اندازی کنید. اگر همین الان شروع به دیدن جلسات رایگان پایین همین صفحه کنید، طی چند ساعت آینده شما صاحب یک وب‌سایت کاملا اختصاصی هستید که البته خودتان آن را طراحی کرده‌اید. بدون نیاز به ۱ خط برنامه نویسی!

کتاب آموزش وردپرس

شاید نزدیک به هزار کتاب در زمینه ی آموزش وردپرس وجود داره که قصد دارم در این بخش از مقاله اونارو بهتون معرفی کنم ولی توجه داشته باشید که امروزه ویدیو ها و و پکیج های آموزش وردپرس جایگزین استفاده از کتاب های آموزش وردپرس pdf و کتاب های فیزیکی شده اند اما با این اوصاف عده ای از افراد استفاده از این کتاب های آموزشی رو به موارد دیگه ترجیح میدن

بهترین کتاب‌های آموزش وردپرس را در این لیست جست‌وجو کنید

کتاب PDF کلید وردپرس (نویسنده » احسان مظلومی)

کتاب کلید وردپرس (طراحی و مدیریت سایت‌های پویا بدون کدنویسی) توسط احسان مظلومی نوشته شده است، این کتاب شما را با محیط و امکان وردپرس و هر آنچه برای راه‌اندازی یک وبسایت وردپرسی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. وردپرس یک cms معمولی نیست! وردپرس یک سی ام اس جهانی می باشد که توسط کشور های مختلف در حال حاضر قابل استفاده می باشد. ابزاری که برای ساخت یک سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی خودش هم جدا از سایت نیست

آموزش رایگان طراحی سایت

برای یادگیری آموزش وردپرس چندین راه داریم یکی این هستش که از پکیج های آموزشی وردپرس از سایت های مختلف استفاده کنیم که در نتیجه در زمان کمی می توانیم دانش وردپرس رو به صورت کامل یاد بگیریم اما دومین راه اینه که از سایت های مختلفی این دانش رو یاد بگیریم شاید مسیر یادگیری کمی طولانی باشه ولی قطعا می توانید این مهارت را به صورت کامل یاد بگیرید

برای یادگیری طراحی سایت به صورت رایگان و همچنین مباحث اولیه ی برنامه نویسی می توانید از وبسایت های ایرانی مختلفی مثل یوتیوب آپارات و همچنین وبسایت ما استفاده کنید و برای استفاده از رفرنس های خارجی می تواندی یه سر به وسابت w3schools بزنید و تمامی موارد برنامه نویسی رو یاد بگیرید.

 آموزش wordpress

این روز ها اغلب مشتریان طراحی سایت دنبال دو چیزند یکی طراحی شدن وبسایتشان در بازه ی زمانی پایین و دیگری طراحی سایتشان با هزینه ی پایین. در این راستا برنامه نویس و طراح سایت بهترین گزینه ای که می تونه داشته باشه استفاده از سی ام اس های آماده هستش. سی ام اس های آماده ای که در حال حاضر موجود هستش وردپرس پرستا شاپ اوپن کارت و ..... هستش اما از میان آن ها محبوب ترینش وردپرس هستش چرا که افزونه و قالب های از قبل آماده شده ی زیادی داره و برای هر درخواست کارفرما دیگر نیاز نیست از کدنویسی استفاده کنید بلکه با یک سرچ ساده می توانید افزونه ی مربوط به آن درحواست را از مخزن خود وردپرس به صورت رایگان و تجاری تهیه کرده و اقدام به نصب آن کنید. به همین دلیل است که طراحی سایت با وردپرس بسیار آسان هستش اما منکر آن نیستیم که برای متخصص شدن در زمینه ی وردپرس باید حداقل ۳ ماه تلاش کنید و تمامی آنچه در وردپرس هستش رو یاد بگیرید.

 

خواندن کمتر مشاهده بیشتر

7 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید